torsdag, oktober 08, 2009

Veda liv

Jag har varit på ayurvedisk rådgivning.
Väldigt spännande. För er som vill veta mer om ayurveda - googla! Finns massor bra på nätet. Helt i ayurvedisk anda har jag inte bloggat så regelbundet på ett tag. För att jag inte känner för det helt enkelt. Att blogga är fantastiskt och att inte göra det ibland är också fantastiskt. Nu ska jag dricka fänkålste för då får jag balans mellan mina olika personlighetstyper och rensar ut slaggprodukter. Så fint. Kom igen och googla!

1 kommentar:

Mupp 1 sa...

Åh søta Annika, hærligt med ayurvedisk (?) rådgivning och fina energier, men liiite tråkigt før oss andra som inte får læsa dina kloka inlægg. Saknar dig! Speciellt hær i plugghetsen en søndagkvæll på skolan (iførd vinterjacka och handledsværmare eftersom dom inte har på elementen), suck. I morgon bær det av till Jylland och den dær praktiskt skræck-tentan på korna, som jag har berættat om. Ær SÅ nervøs/tappat hoppet/upp-och-ner... Borde kanske prova lite fænkålste :) Funderar på att komma till Malmø i næstnæsta vecka nær jag ær ledig! Hoppas du har tid med mig då. STOR KRAM i høstrusket!