onsdag, februari 06, 2008

Dagarna går och det är på nåt sätt svårt att förstå vad som händer.
Miljoner saker att göra, vet aldrig riktigt när jag får dom gjorda.
Men dom blir gjorda. Tack och lov för det.

Jag är helt och hållet i ekorrhjulets makt.

Annars har dagen bjudit på en mysig morgon, god mat, planlöst drivande i lägenheten och snart säsongsstart på Lost. En helt ok dag med tanke på de senaste dagarnas totala haveri.

Har försökt skriva en önskelista till min födelsedag och det var riktigt svårt. Det var ju precis jul!

Jag fortsätter springa i ekorrhjulet imorn...

1 kommentar:

Miss Lyckad sa...

Miss C.

Visst dagarna går. Oh Yes. Lite drivande e ju skönt... Jag försöker komma på hur jag ska kunna göra världen argare och mer uppmärksam på Viktiga saker. Idag har jag skrivit om Stureplansbloggarna, jag e skittrött på dom. U go girl!

http://miss-lyckad.blogspot.com/2008/02/modeblogg-my-ass.html

/ Miss Lyckad