fredag, februari 01, 2008

Dekadens

Den här veckan har humöret varit en aning svajigt, rastlösheten värre än någonsin, ångesten påtaglig och ett våg av stress har svept in och totalt krossat mitt motstånd. Det här kallas livet och det är bara att gilla läget. Men den här veckan har jag känt mig en aning uppgiven, tron på att jag ska lyckas bocka av alla punkter på min lista har inte varit direkt överväldigande. Men jag vet att efter regn kommer solsken. Jag vet att ett brustet hjärta läker, vinterkräksjukan går över och att efter en regnig sommar kommer en solig (?!).

2 kommentarer:

Miss Lyckad sa...

Miss Considerate!

Miss Lyckad här! Din vecka låter inte direkt som du varit på topp. Jag vet vad du pratar om tjejen, själv är jag manodepressiv... Då är livet alltid svajjigt! Jag hoppas du får en bättre vecka som kommer. Keep fighting!

/ Miss Lyckad - http://miss-lyckad.blogspot.com/ -

Miss Lyckad sa...

Tack för att du kom till min blogg. Jag lämnade en hälsning till dig på min blogg. Jag kommer att hålla mig a jour mää din. Imorgon ska jag till psyk, det måste jag skriva om. Allti jobbigt. Vi hörs tjejen! Ta hand om Dig!
Du e stark! Å ät Rosenrot!

/ Miss Lyckad