fredag, juli 10, 2009

Bortom ytan


Jag har hittat oväntad inspiration i mitt strävande efter att bli företagare. Som företagare måste man våga. Måste stå för det man kommer på.
Våga Våga Våga!


Den som inspirerar mig har helt andra värderingar än jag. Hon har helt andra förutsättningar att lyckas. Ändå har jag märkt att jag blir väldigt inspirerad och taggad varje gång jag läser hennes blogg. Förut läste jag den bara sporadiskt. "Det är ju inte direkt någon jag tycker är bra" eller "Lätt för henne att vara så jäkla lyckad då" är exempel på vad jag har sagt om denne unga bloggerska. Men efter att ha svalt och begravt mitt avund och politiska förakt såg jag sanningen att hon i vilket fall som helst är väldigt bra på det hon gör. Hon är driftig och smart. Ingen med alla kontakter och pengar i hela världen kan vara utan de egenskaperna och komma så långt som hon har gjort.



Som ni kan se är det Blondinbella jag syftar på.

Inga kommentarer: