söndag, maj 20, 2007

Think outside the box

Hade en jättebra kväll igår med pizzabak och Jude Law på film. När jag vaknade idag var den sköna känslan som bortblåst. rastlösheten kryper och jag vet varken ut eller in. Kollade på MTV news förut och då var en av killarna från Stockholm Boogie med. Han spelar i ett band som ska ha en festival på Mosebacke i helgen som kommer. Han är sjukt snygg och så är han värsta multitalangen, Jens Malmlöf heter han. Jag längtar efter människor med energi och vilja att hitta på grejer, att testa nytt, som vill satsa lite på saker och ting. Vet inte vad jag söker, men en sak är säker och det är att det inte finns där jag befinner mig just nu. Inte inom mitt synfält iaf. Måste kanske tittar djupare. Men det är inte direkt lätt i den här stan.

Borde sätta in en kontaktannons nånstans:
Think outside the box
Är du en härlig person med förmågan att tänka utanför ramarna?
Har du massor med idér du vill försöka genomföra?
Vågar du satsa? Är du kreativ? Gillar du sällskap?
Då kanske du är personen jag söker.
Är du också bra på att planera, tänka logiskt och knyta kontakter med intressanta människor så tror jag att vi skulle kunna leva drömmen.
Hör av dig!!!

Ungefär så skulle min kontaktannons se ut.
Undrar hur många svar jag skulle få...

1 kommentar:

Anonym sa...

think outside the box och skriv den där annonsen nån annanstans än här. det du egentligen efterlyser är ju mer mod hos dig själv, hade du haft det så hade annonsen redan vart publicerad. jag är övertygad om att du kommer få en hel hög med intressanta och vettiga svar. skicka in den till en tidning och skicka ut den på the world wide webb och hör av dig när du fått svar!!!! good luck med sökandet i perferin!