tisdag, mars 25, 2008

Blandad kompott

Påskveckan bjöd på varierande innehåll och uppvakanden av stora mått.

Pluggade inte riktigt så mycket som jag hade velat.
Tränade precis så mycket som jag hade tänkt mig.
Hade så sjukt kul som bara två nyförälskade kan ha på en Ålandskryssning.
Blev precis så full som man kan förvänta sig att vara på en Ålandskryssning.
Påskmiddag hos svärföräldrarna var lika ångestfylld som mitt bakfulla jag den aktuella morgonen befarade att den skulle bli (en rerun i fräschare tillstånd måste bokas in!)

Uppvaknandet bestod i att statistiken sällan ljuger och att jag faktiskt kan motivera mig själv till att träna precis så mycket som jag gjorde en gång i tiden för alltför länge sen.

En annan stor sak som hänt i mitt liv är att jag klarat mig utan nässpray i tre dagar nu! det är det längsta jag varit utan mitt kära spray på ca ett år. Jag är hoppfull inför framtiden som oberoende nässpraysanvändare!

Väggtapeten i vår stiliga hytt med stort fönster ut mot havet. Classy!

Inga kommentarer: