söndag, januari 06, 2008

Musik för 2008

Jack Peñate - beskrivs så här på en musikblogg: indie-skank furrow--utilising ska and reggae rhythms. Ungefär så är det kanske. Bra är det i all fall, lyssna!


Kate Nash - hör till samma gäng som Jack, Lily Allen och Jamie T men är kanske ännu lite bättre. Född 1987 är hon vilket är helt sinnes och som gör henne ännu lite grymmare. hon är just nu ute på en världsturné och kommer till Stockholm 5 april. Ni lär hitta mig i publikhavet så ring om ni vill med =)


Lykke Li - en ny Robym kanske? fast egentligen är det trist att jämföra. Hon kan stå för sig själv och släpper sitt debutalbum i slutet på januari tror jag.


1 kommentar:

Mike sa...

Lily Allen var det hon hette ja, tappade bort skivan jag fått av dig. Den va skön, måste jag skaffa mig igen.