lördag, januari 05, 2008

Idoldyrkan

Såg Fredrik Wikingsson på tv igår. Jag är sjukt svag för den mannen. Så snygg, söt, urspårad, smart, omogen men ändå inte och så smilgroparna! mmm..... jag fann mig sittandes en hel timme o såg på när Luuk intervjuade honom. Fascinerad av att se honom bli intervjuad och inte tvärtom. Kände hur Idoldyrkar-Annika kom fram medan jag satt och log fånigt åt tvn. De som känner mig skulle nog säga att jag har vissa stalker-drag gentemot en viss annan svensk känd man. Moneybrother. Ungefär samma känslor bubblade upp i mig när jag satt och lyssnade på November Rain med Guns n Roses (som var en av de låtar Fredrik valt i programmet). Vet egentligen inte vad som händer med mig när den sidan av mig kommer fram. Jag som annars är så rationell och lagom fördömande mot beteenden som man mycket väl kan likna vid min kändisdyrkan. Dom är ju bara såååå snygga och bra tänker jag och lägger huvudet på sned och ler. När jag senare under gårdagskvällen kollade in Moneybrothers hemsida tänkte jag att jag måste få gilla dom här killarna helt ohämmat och omotiverat mycket. Det är mitt andningshål, det är min skämsgrej precis som andra röker fast de inte vågar säga det till mamma eller att de har Pearl Harbour som sin favoritfilm.

Kolla bara på dom; visst är dom vackra! =)



3 kommentarer:

Anonym sa...

ruggigt söta!

Anonym sa...

Hej min fina vän! Ibland diggar jag samma killar som du :-) Speciellt Fredrik verkar så otroligt skön tycker jag. Har de sett 100 höjdare med Potiak? Finnes på U Tube...
Vi hörs! Stor kram / Sara

Anonym sa...

80-TALET...!