torsdag, februari 18, 2010

Idéer och övning

Efter att under en lång tid inte ha fått någon ny idé alls har det nu lossnat.
Jag är äntligen mitt gamla idésprutande jag.
Har precis spenderat 15 minuter åt att skriva ner en gammal idé som jag under morgon meditationen kom på en sjukt bra förlängning av. Krävdes all min självbehärskning för att slutföra meditationen och inte rusa upp och skriva ner den direkt..

Det jag tänker mest på är vad det ska bli av alla dessa anteckningar. Tankar och idéer som jag försöker fånga men som inte vet var de ska ta vägen.

En idé ska dock komma längre än mappen "Annika" på datorns skrivbord.
Idag skickar jag och syrran in den till playingforchange.se.

Eftersom vi är grymt bra kommer vi att vara en av de åtta vinnarna som får heltidslön i 1-3 år för att utveckla sin företagsidé kring hur lek kan främja barns utveckling och trygghet. Om drygt en månad hoppas jag att jag är en sån överlycklig vinnare att jag inte ens kan formulera det i ord. Jag förmedlar det till er genom att länka till hemsidan där jag och syrran ståtar på ett jäkligt snyggt foto. Ni ser ju i det tidigare inlägget att jag redan har börjat öva - öva på att bli en vinnare!

Inga kommentarer: