måndag, juni 15, 2009

News!

Idag har jag varit med om något alldeles fantastiskt roligt!
Mellan kl 10 och 14 har jag varit på en gruppintervju för kursen SamhällsentreprenörGlokala Folkhögskolan. Tolv människor i ett rum som alla brinner för att göra världen till ett lite bättre ställe. Alla med olika utgångspunkter och erfarenheter. Det var verkligen superintressant och inspirerande att lyssna på alla andra och få respons på sina egna idéer. Att få verka i ett sådant forum ger enorm styrka känner jag. Förhoppningsvis, om jag kommer in, ska jag gå den utbildningen i höst. Utbildningen är på ett år och jag har på känn att det kommer bli ett väldigt roligt och spännande år! Läs mer om samhällsentreprenörskap, googla och kolla upp. Det är intressantare än intressantast!

p.s Det där som jag var så stressad över löste sig så klart...

Inga kommentarer: