fredag, juni 05, 2009

Svammel

Fredag! Fredag! Fredag!
13 dagar kvar på jobbet. Som alltid när något lider mot sitt slut kan jag inte bärga mig till sista dagen. Nästan oavsett om jag gillar det eller inte så börjar jag blicka framåt, tänka vidare och så smått lämna. Jag har massor att göra de här sista dagarna så nån egentlig chans att "koppla ur" blir det inte. Men efter det blir det SEMESTER! Välförtjänt ledighet på sydligare breddgrader. Har inte varit längre söderut än Köpenhamn på 5 år. I-landsproblem nummer ett för oss bortskämda åttiotalister, men än dock. Jag känner mig smått traumatiserad. Nu ska jag sluta drömma och återgå till arbetet. Efter denna dag är det bara 12 kvar till självförverkligandets kalla ensamhet, upplyftande kreativitet och skrämmande krav. Längtar!

Inga kommentarer: