fredag, augusti 14, 2009

Hotel Romance


I helgen ska vi till Göteborg och på hotell!

Fantastiskt, barnsligt glad är jag över denna händelse.

Inte alls varje dag man får bo på fyrstjärnigt hotel GRATIS som ursäkt för vägglöss som bitit en. Jo, det är faktiskt sant! Jag låg i min fyrastjärninga säng och sov när jag plötsligt vaknade av att något bet mig på armen, på bröstet överallt. Jag tänder lampan och snabbt kilade de små rackarna iväg under täcket. Klockan var 2 på natten och jag hoppade upp ur sängen slet och rev förtvivlat på min kropp för att få bort lössen. Resten är så att säga historia och resultatet skördar jag och Fredrik i helgen.


Vi ska sysselsätta oss på Liseberg. Bli barn på nytt och jag ska försöka ignorera det faktum att Way Out West går av stapeln bara ett stenkast därifrån.


Romantisk weekend med andra ord!




Inga kommentarer: