måndag, augusti 24, 2009

Nu börjar hösten

Nästa vecka börjar hösten. Det känns kul, spännande och lite tråkigt. Men årstidernas förändring är beständig och idag när jag släpat tvätten upp och ner för källartrappan till tvättstugan har jag svettats. Det är riktigt varmt! Tyvärr har vattnet översvämmats med maneter så vi kan inte bada =( inte jag som inte gillar maneter i alla fall... de är inte farliga men slemmiga!

Mina mål för hösten är.

- Ta tillvara på de möjligheter och kontakter som kursen jag ska läsa kommer att ge. Samhällsentreprenörskap på Glokala folkhögskolan i Malmö.

- Komma igång med tränignen nu efter sommaruppehållet. Började med en löptur igår och följs i dag av inköp av tränigskort.

- Gå på mycket teater, konserter och även gå på sånt jag inte vanligtvis skulle gå på, typ dans kanske?!

- Dra ner på tiden framför datorn när det inte handlar om plugg eller jobb.

- Boka skidresa.

Inga kommentarer: