torsdag, december 06, 2007

Lägesbeskrivning

Snart är det jul. Det kan inte ha undgått någon. Jag har satt upp en massa juleljus i min lilla lägenhet. Adventsstjärna, adventsljusstake, ljusslinga på den franska lilla balkongen och farmors fina adventsljusstake i röd plåt står fylld av mossa på mitt bord.

Tänker alltid att jag ska anstränga mig lite mer med städningen under decembermånad. Hittills har det gått ganska bra. Nu diskar jag varannan dag iaf... Det är mysigt i lägenheten!

Mitt liv (just nu) i punktform:
- stressad
- försöker träna tillräckligt
- plugg upp över öronen
- ett bord som svämmar över av tidningar jag vill läsa
- det går framåt
- framtiden är dunkel men nära
- julklappsköp i tankarna

Nu ska jag tända det första ljuset i min fina ljusstake och läsa en bok.

Ta det lugnt!

Snart kommer en summering av året!

1 kommentar:

Chris sa...

Summering av året! Yay!