onsdag, april 22, 2009

Det rinner iväg

Jag har inom en kort period blivit innehavare av en mängd nya saker.
Balkong. Odlingslott. Stor lägenhet. Symaskin.
Hur är det möjligt att klara av all denna inspiration med så lite pengar och tid?

Kolla på Blocket, springa på loppisar hela helgerna och leta upp obskyra små second hand shoppar är ju knep för att komma ner i pris. Tiden då, ja det är väl kruxet egentligen. Eller är det prioriteringen? I vilket fall som helst har jag schemalagt en halvdag i helgen som ska resultera in en helt inredd balkong. Jag vet att det är tragiskt men det är absolut nödvändigt att jag bestämmer mig. Jag har alla dessa grymma grejer och klart jag då ska jag en mysig balkong, en grönskande lott, storslagen lägenhet och vackra kjolar. Inte allt på en gång men en sak i taget fram till sommaren!

Inga kommentarer: