onsdag, maj 27, 2009

Faith, I'm yours

Gårdagen var förlösande!
Himla roligt att springa lopp måste jag erkänna.
Kände viss press under dagen, ville så gärna att det skulle gå bra.
Och det gjorde det! Ingen övernaturlig tid direkt men 5 km på 33 minuter är ändå ok för att vara första gången på en sådan tillställning.

Jag passade även på att lägga mitt öde i händerna på en tävlingsarrangör. Nämligen arrangören av Run to the Beat. Det är ett grymt evenemang som går av stapeln 15 augusti i Malmö. En halvmara med livemusik längs hela vägen. Förra gången var i London och blev ett jättestort evenemang! Den här ödesgrejen går ut på att jag deltog i en tävling där vinsten är en startplats till loppet. Jag har aldrig sett mig själv som en långdistanslöpare men OM jag vinner den där startplatsen ska jag stå på startlinjen 15 augusti!

Inga kommentarer: