onsdag, maj 13, 2009

Hej jag heter Ego, Alter Ego

Idag har jag klippt av mig håret. Helt oväntat och ganska kul kan man säga. Ja, det är väl typ det som hänt den här veckan... För övrigt har jag varit allmänt muppig idag och gått in mitt alter ego som avskyr folk som inte sköter sig. Mycket konstruktivt att gå i taket över baristas som skiter i sina kunder men tar 35 spänn för kaffet, folk som inte fattar att de ska stänga dörren efter sig, trasiga toaletter och annat som kommer i min väg. Känner mig lite on the edge på något sätt. Nu blir det dock svensk indiefilm med vännerna. Till det hemmagjord sorbetglass på rabarber från odlingslotten. Mitt nya alter ego har gått och lagt sig.

1 kommentar:

Veronika sa...

Vad gott med egen glass på rabarber. Jag har massor med rabarber så kan inte jag få receptet? Själv ska jag göra marmelad på rabarber idag.